Hieronder probeer ik al zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Mocht toch geen antwoord op jouw vraag kunnen vinden, stuur mij dan even een berichtje. Dat kan via contact, Whatsapp of op Instagram via DM.
Je moet alle inhoud die nodig is voor het project gereed hebben voor gebruik voor de afgesproken startdatum, tenzij dit vooraf is besproken. Wanneer je dit niet aangeleverd hebt kan ik niet beginnen, dit kan leiden tot een wijziging van de startdatum of zelfs het annuleren van het project.
Standaard betaal je 25% voorafgaand aan de werkzaamheden. Hierdoor ben jij zeker van mijn tijd en ik zeker van werk 🙂 Deze aanbetaling is niet restitueerbaar.
50% betaal je na de eerste feedback ronde en de laatste 25% voor oplevering.Â
Nee. Alle aanbetalingen zijn niet-terugbetaalbaar, omdat dit mijn manier is om je plek in de wachtrij vast te leggen. Ik plan projecten maanden van tevoren in, en het plannen zorgt ervoor dat ik al mijn klanten de juiste hoeveelheid tijd geef die een project verdient.Â
Als om welke reden dan ook je nog steeds niet tevreden bent na twee rondes van aanpassingen, zullen we het aanpassingsproces voortzetten tegen mijn huidige uurtarief.
We gaan in het begin door een uitgebreide vragenlijst- en briefingproces om ervoor te zorgen dat we op dezelfde golflengte zitten, dus 99% van de tijd zijn 2 aanpassingsrondes voldoende!
Ik werk in WordPress in combinatie met Elementor Pro. Elementor is een hele fijne web builder en heeft vele mogelijkheden. Daarnaast kan jij zelf ook gemakkelijk je website onderhouden en bijwerken door de simpliciteit van Elementor.Â
Bij het Webdesignpakket zit 1 jaar Elementor Pro in. Je website heeft de Elementor Pro licentie nodig om alle features te kunnen ondersteunen. Na het eerste jaar kun je met korting bij mij je licentie verlengen.
Je moet alle inhoud voor je website (afbeeldingen en tekst) klaar hebben op de afgesproken startdatum. Kun je dit niet op tijd aanleveren, dan kan dit leiden tot het verzetten van het project naar een latere datum.
De beste projecten zijn goed doordacht en voorbereid voordat er concepten worden ontwikkeld. Wanneer de projectdoelen zijn vastgesteld voordat het project begint, werken jij en ik samen met een duidelijke richting, doel en missie.
Webhosting is een dienst waarmee je je website op internet kunt plaatsen – denk aan de “grond” of ruimte waar je website zich bevindt. Elementor wordt geinstalleerd op WordPress. Het is dus van belang dat je hosting partij WordPress ondersteund. Â
Nee. Wel kan ik je helpen bij het kopen van een domeinnaam en regelen van je hosting.
Als om welke reden dan ook je na twee rondes van aanpassingen nog steeds niet tevreden bent, zullen we het aanpassingsproces voortzetten tegen mijn huidige uurtarief.
We gaan in het begin door een uitgebreid vragenlijst- en briefingproces om ervoor te zorgen dat we op dezelfde golflengte zitten, dus 99% van de tijd zijn 2 rondes van aanpassingen voldoende!
Heb je een leuk idee of wens voor jouw website, maar weet je niet zeker of ik dat voor je kan realiseren? Stuur mij een berichtje en dan kijk ik graag met je mee. Voordat ik start aan de werkzaamheden ontvang je altijd een vrijblijvende offerte, dus je weet altijd wat deze extra opties kosten.
Een icoon is meestal een eenvoudig symbool dat onmiddellijk herkenbaar is als onderdeel van je merk. Het is in feite een eenvoudige en opvallende representatie van je bedrijf (denk aan de Nike swoosh).
Een submark is een vergelijkbare maar meestal vereenvoudigde variatie van het logo, die wordt gebruikt wanneer het hoofdlogo niet het meest geschikt is. De meestal versimpelde stijl maakt het gemakkelijker om het te gebruiken op bijvoorbeeld sociale media, als een sticker of stempel, en voor andere toepassingen die specifiek zijn voor jouw branche.
Een alternatief logo is een andere versie van het hoofdlogo, met een lichte variatie – meestal horizontaal of gecentreerd, afhankelijk van wat het primaire logo is. Zo zorg je ervoor dat alle aspecten gedekt zijn!
Een moodboard bevat kleuren, beeldinspiratie en de ‘sfeer’ van je merk. Het wordt gemaakt op basis van een Pinterest-bord en je antwoorden op de vragenlijst. Het dient als inspiratie voor je project, maar let op: alle afbeeldingen, lettertypen, kleuren, texturen, enz. in het moodboard maken geen deel uit van je uiteindelijke ontwerp. We bouwen voort op de ‘sfeer’ en richting van het moodboard om ervoor te zorgen dat je ontwerp uniek en authentiek is voor je bedrijf.
Voordat brandingprojecten kunnen beginnen, heb ik je ingevulde ontwerpvragenlijst nodig met je bedrijfsgegevens. Je moet een duidelijk idee hebben van je doelgroep, bedrijfsmissie, producten en diensten, een algemeen idee van stijlen die je leuk vindt of aanspreken bij je doelgroep (of precies wat je niet leuk vindt), en natuurlijk je bedrijfsnaam!
Als om welke reden dan ook je na twee rondes van aanpassingen nog steeds niet tevreden bent (wat zeer zelden voorkomt!), zullen we het aanpassingsproces voortzetten tegen mijn huidige uurtarief.
We gaan in het begin door een uitgebreid vragenlijst- en briefingproces om ervoor te zorgen dat we op dezelfde golflengte zitten, dus 99% van de tijd zijn 2 rondes van aanpassingen voldoende!
Ja zeker! Ik werk samen met een drukkerij waardoor ik de meeste materialen en producten tot mijn beschikking heb voor jou. Let op dit is niet onderdeel van het Visual Branding pakket, maar ik kan dit wel tegen meerprijs voor je regelen.
Voorbeelden van de mogelijkheden: pennen, notitieblokken, flyers, stickers, dozen, inpakpapier etc. Of wil je een volledig pakket als branding aan klanten geven? Super leuk ik regel dit van ontwerp t/m het afdrukken, daarna hoef jij alleen nog je klanten hiermee te verassen!
Say hi on instagram!